Blog

Test drive στο Voge 500DS (photos)

Ένα μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας Adventure, το Voge 500DS, με τιμή που φτάνει τα 6.000 ευρώ, μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις των ενθουσιωδών νέων και έμπειρων αναβατών μοτοσυκλετών.

Το mototriti έκανε ένα test drive το οποίο έχει πολλά ενδιαφέροντα συμπεράσματα, με βασικά τα θετικά στην οδική συμπεριφορά, την κατανάλωση και την τιμή, ενώ στα αρνητικά περιλαμβάνεται η σφιχτή λειτουργία σασμάν.
Η Voge Motorcycles δημιουργήθηκε από τη Loncin Industries Ltd,η οποία συνεργάζεται με τη BMW από το 2005 και αυτή τη στιγμή κατασκευάζει τα maxiscooter C 400 X/GT και τους δικύλινδρους κινητήρες των F 750/850/900 GS/R/XR.
Επίσης, έχει προχωρήσει και σε στρατηγική συνεργασία με την MV Agusta, αναλαμβάνοντας να κατασκευάσει για λογαριασμό της κορυφαίας Ιταλικής εταιρείας μια νέα σειρά μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού.
Από τις αρχές του 2020, η Voge Motorcycles ξεκίνησε την παρουσία της στην ελληνική αγορά με πέντε μοντέλα: τα street naked 300R/500R, τα street adventure 300DS/500DS και το modern classic 300AC.
Την αντιπροσωπεία στην ελληνική αγορά έχει αναλάβει αποκλειστικά η MOTO TREND SA.


Διαβάστε την παρουσίαση του mototriti:

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Όχι ακόμα μια βαρετή μοτοσυκλέτα! Κάπως έτσι σκέφτηκαν οι σχεδιαστές του DS με συνέπεια να κατασκευάσουν ένα άκρως εντυπωσιακό σύνολο που διακατέχεται από δυναμικές γραμμές και σύγχρονη αισθητική. Το εμπρός μέρος σφηνοειδούς διάταξης φέρει τη χαρακτηριστική μύτη-προέκταση που συναντάμε σε adventure μοντέλα και ένα αρκετά επιθετικό φανάρι LED με ενσωματωμένα φώτα ημέρας. Η πίσω όψη φέρνει στο νου κάτι από Panigale με τη διαφορά ότι εδώ τα φωτιστικά σώματα είναι ανάποδα σε ξαπλωτή θέση και ανάμεσα τους βρίσκεται ένα κάθετο τμήμα με LED. ¶κρως ψαρωτικός είναι και ο τρόπος λειτουργίας των LED φλας, αφού σχηματίζουν ενιαία γραμμή όμοια με αυτή που έχουν τα τελευταίας γενιάς Audi. Καρίνα προστασίας για τον κινητήρα, προστατευτικά κάγκελα κατά μήκος του φερινγκ και του μπροστινού τμήματος καιψηλή ζελατίνα μαρτυρούν ότι το DS είναι έτοιμο για περιπέτεια. Παράλληλα, οι προεξοχές στο ρεζερβουάρ, οι σίτες – αεραγωγοί στα πλαστικά τμήματα κάτω από τη σέλα, οι πολυάκτινες με τα λεπτά μπράτσα ζάντες και οι έξυπνες εναλλαγές στον χρωματισμό προσθέτουν σπορ πινελιές στον ιδιαίτερα δυναμικό σχεδιασμό του μοντέλου της Voge.Το 500DS σημειώνει αρκετά υψηλή βαθμολογία στον έλεγχο ποιότητας. Υλικά από το πάνω ράφι με άψογη συναρμογή και βαφή, συνθέτουν μια άρτια κατασκευή πουσυνοδεύεται από τον χαρακτηρισμό «ότι πρέπει».

Άνεση – Εργονομία

Τα εν γένει εργονομικά χαρακτηριστικά του 500DS δημιουργούν ένα απόλυτα άνετο και οικείο περιβάλλον καθημερινής εργασίας που υπόσχεται ξεκούραστες μεταβάσεις στο αστικό και όχι μόνο πεδίο. Η σέλα είναι δύο επιπέδων με διαφορετικά τμήμα για οδηγό και συνεπιβάτη και παρέχει πλήρη στήριξη των μαλακών μορίων χάρη στο πλούσιο αφρώδες με το οποίο έχει επενδυθεί. Παράλληλα, οι όμορφα «κρυμμένες» χειρολαβές του συνεπιβάτη δημιουργούν καθαρή εικόνα στο πίσω μέρος. Τα 820 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος σημαίνει ότι ακόμα και μικρόσωμοι αναβάτες θα πατήσουν κάτω με ασφάλεια.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα με μια βίδα συγκράτησης σε δύο προκαθορισμένες θέσεις, ψηλά-χαμηλά και υπερκαλύπτει τις ανάγκες του αναβάτη για προστασία από τον αέρα. Πολύ όμορφη και χρηστική είναι η ευμεγέθης έγχρωμη TFT οθόνη η οποία διαθέτει πληθώρα ενδείξεων, ακόμα και για την πίεση των ελαστικών, ενώ μπορεί να συνδεθεί μέσω Bluetoothκαι με το smartphone σας. Παράλληλα, διαθέτει αισθητήρα ευαισθησίας στο εξωτερικό φως που μεταβάλει το φόντο απεικόνισης ώστε να είναι ευανάγνωστη κάτω από όλες τις συνθήκες. Για τους ταξιδιώτες και τους αναβάτες με όρεξη για περιπέτεια, η Voge 500DS διαθέτει σχάρα με υποδοχή Top Case, αλλά και έτοιμες βάσεις για τριβάλιτσο, που προσφέρεται στην έκδοση ACC.

Κινητήρας

Πηγή τροφοδοσίας του Voge 500DS είναι ένας δικύλινδρος σε σειρά υγρόψυκτος κινητήρας χωρητικότητας 471 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 46 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 4.3 kg-m στις 7.000 σ.α.λ. Ακριβώς στο επιτρεπόμενο όριο για οδήγηση και από κατόχους διπλώματος Α2. Ο κινητήρας τροφοδοτείται με τελευταίας τεχνολογίας ψεκασμό της Bosch, φέρει 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και αντικραδασμικό άξονα που εξασφαλίζει πολύ ομαλή απόδοση.Είναι πολύ ελαστικός σε λειτουργία αλλά και πολύ οικονομικός σε καύσιμο με τη μέση κατανάλωση να ανέρχεται στα 4,2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων εξασφαλίζει αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων!

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το Voge 500DS δομείται γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο το οποίο παρέχει την απαιτούμενη ακαμψία και σταθερότητα, κρατάει παράλληλα και το βάρος χαμηλά με τη ζυγαριά να σταματάει στα 188 κιλά.Σε επίπεδο περιφερειακών, η Ιαπωνική Kayaba έχει αναλάβει το κομμάτι των αναρτήσεων με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και διαδρομή 156 χιλιοστών και monoshock αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 167 χιλιοστών.Στο σύστημα πέδησης συναντάμε την επώνυμη λύση της Nissin στις δαγκάνες και τρία, δύο εμπρός και ένα πίσω δισκόφρενα, ενώ το δικάναλοσύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS προέρχεται από την Bosch.Οι τροχοί έχουν ασφάλτινη διάσταση 17 ιντσών και τυλίγονται από τα πολύ καλά Pirelli Angel διαμέτρου 120/70 και 160/60 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

Στο δρόμο
Aν το καλοσκεφθείς, τα μεσαία κυβικά είναι η χρυσή τομή για αυτούς που θέλουν να τα κάνουν όλα. Δεν έχουν το δυσβάστακτο κόστος χρήσης των μεγαλύτερων σε κυβισμό μοντέλων, ενώ υπερέχουν σε δυνατότητες και απόδοση των μικρότερων σε κυβισμό μοντέλων συγκαταλέγοντας παράλληλα τον τουρισμό στο παλμαρε των δυνατοτήτων τους. Ακριβώς αυτές οι περγαμηνές συνοδεύουν και την έλευση του Voge 500DS στην Ελληνική αγορά.Το εργονομικό τρίγωνο σχεδιάστηκε να προσφέρει άνεση και πράγματι ο αναβάτης δεν ια αργήσει να βολευτεί στην αφράτη σέλα. Τα χέρια έρχονται σε φυσιολογικές γωνίες, το τιμόνι έχει το σωστό μέγεθος και ο κορμός εναποτίθεται σε όρθια ξεκούραστη θέση. Παράλληλα, οι ρυθμιζόμενες μανέτες μεγιστοποιούν τα επίπεδα εξατομίκευσης.Το 500DS είναι μια μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήση με σαφή προορισμό το αστικό πεδίο, εκεί όπου θα κινηθεί σαν αίλουρος ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ακόμα και σε έντονο μποτιλιάρισμα η σχετικά στενή σιλουέτα του και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού σε βοηθούν να υπερκεράσεις τα εμπόδια με ευκολία.Πολύτιμος σύμμαχος και το ελαστικό μοτέρ με τη σωστή κλιμάκωση που τραβάει δυνατά από τις χαμηλές στροφές και κάνει τον χειρισμό του DS παιχνίδι.Το να ξεχαστείς με μια ταχύτητα πάνω ή το να ξεκινήσεις με 2ρα στο κατά τα άλλα σφιχτό σε λειτουργία σασμάν είναι κάτι που μπορεί να συμβεί συχνά, αφού η ροπή από χαμηλά και η απόκριση του γκαζιού, μεταφράζεται σε άμεση επιτάχυνση με ότι σχέση και αν έχεις κουμπωμένη.  Αν συνυπολογίσουμε και την απουσία κραδασμών, τότε μιλάμε για βελούδινη λειτουργία που δεν κουράζει στην πολύωρη χρήση. Είτε αυτό είναι μέσα στην πόλη είτε εκτός αυτής.Στον αυτοκινητόδρομο η ποιότητα κύλισης παραπέμπει σε μεγαλύτερο μοντέλο και κρατώντας ταχύτητες των 120-140 χλμ./ώρα και την ζελατίνα στην ψηλή της θέση, τα μακρινά ταξίδια μπαίνουν στην TO DO LIST, αφού και οι δυνατότητες φόρτωσης είναι μεγάλες, ιδιαίτερα στην έκδοση με το τριβάλιτσο.

Το πολύ καλό σετάρισμα των αναρτήσεων προσφέρει στιβαρή λειτουργία που όμως δεν κουράζει και κουράρει ικανοποιητικά λακκούβες και κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Το ομοιογενές σύνολο προσφέρει πρόσφυση παντού χάρη στα πολύ καλά PirelliAngel, είναι απόλυτα σταθερό ακόμα και στην τελική των 170+ χλμ./ώρα, ενώ η ουδέτερη συμπεριφορά στο όριο δίνει αυτοπεποίθηση στον αναβάτη όταν ανεβάσει ρυθμούς σε στριφτερά κομμάτια. Η διαδρομή των αναρτήσεων εξασφαλίζει καλή πρόσφυση ενώ αφήνει περιθώριο στο 500DSνα κινηθεί και σε χωμάτινα μονοπάτια χωρίς προβλήματα. Αν και ο 17αρης μπροστινός τροχός δείχνει την προτίμησή του κυρίως σε ασφάλτινο τερέν. Πολύ καλή η συμπεριφορά του συστήματος πέδησης ειδικά στη συνεχόμενη πίεση όπου δεν εμφανίζει κανένα σημάδι κόπωσης. ΟΙ δαγκάνες της Nissin προσφέρουν δύναμη και ασφάλεια σε κάθε πάτημα της δεξιάς μανέτας. Ευχάριστη έκπληξη το πίσω φρένο που έχει ισχύ και βοηθάει ουσιαστικά στην διαδικασία της επιβράδυνσης χωρίς να περιορίζεται σε διακοσμητικό ρόλο. Το ABS παραμένει διακριτικό και ενεργοποιείται μόνο όταν υπάρξει ανάγκη σε ολισθηρές καταστάσεις. 

Συμπέρασμα
Όταν έχεις προσόντα αυτά δεν κρύβονται και όταν έχεις αυτοπεποίθηση αυτό βγαίνει προς τα έξω.Το DS είναι σίγουρο για τον εαυτό του με εξοπλισμό και δυνατότητες που υπερκαλύπτουν τις υποχρεώσουν που απορρέουν από την κατηγορία τον μεσαίωνadventure και τις οποίες διανθίζει με μια τιμή έκπληξη. Ικανότατο σε άσφαλτο, απόλυτα ασφαλές σε χώμα, με αστικές καταβολές αλλά και τουριστικό -εκδρομικό χαρακτήρα μπορεί να κομπάζει ότι προσφέρει τα πάντα όλα σε ένα value for money πακέτο πολυχρηστικότητας. Η αποκάλυψη της χρονιάς είναι εδώ!

Πηγή: mototriti.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.